Barnmorskemottagningen vårdcentralen Kil

Om Barnmorskemottagningen vårdcentralen Kil

Till oss kan du vända dig med frågor i livets olika skeden från tonåring till mogen kvinna. Vi erbjuder stöd och information om till exempel preventivmedel, graviditet, förlossnings-och föräldraförberedelse, abort och sexuellt överförda infektioner. Man kan göra graviditetstest och kvinnor mellan 23 och 64 år erbjuds att ta gynekologiskt cellprov.$$

Vi arbetar med tidsbokade mottagningar, kontakta oss gärna och boka en tid.

Hälsostigen 1, Kil - visa på karta