Laboratoriet vårdcentralen Gripen Karlstad

Om Laboratoriet vårdcentralen Gripen Karlstad

Till oss kommer du för provtagning av de prover som din vårdgivare har beställt.
Vi utför även funktionsundersökningar, till exempel glukosbelastningar på dig.
Vi tar emot de prover du tagit hemma som urin och avföringsprover.
Vi utför också vissa analyser på plats och andra skickar vi till ett större laboratorium.
Beroende på var analysen görs och vilken typ av prov som tagits på dig kan det ta olika lång tid innan din läkare får ditt provsvar.

Ej angivet
Västra Torggatan 24 Karlstad - visa på karta
  • Måndag - Onsdag 08:00 - 16:00 Stängt 12-13
  • Torsdag 08:00 - 16:00 Stängt 12-13.30
  • Fredag 08:00 - 16:00 Stängt 12-13
Medtag remiss eller provtagningsunderlag.
Ej angivet