Mammografi hälsokontroll Centralsjukhuset Karlstad

Karlstad

Vid ditt planerade besök hos oss erbjuder vi dig hälsokontroll med mammografi. Alla kvinnor i åldern 40-74 år i Värmland kallas regelbundet. Dessutom utför vi mammografiutredningar inklusive ultraljud.

Telefon 054 - 19 11 00 Växelnummer054 - 61 50 00
Rosenborgsgatan Centralsjukhuset Karlstad - visa på karta

Ej angivet

Mammografi

Vägbeskrivning

Karlstadbuss linje 3, Värmlandstrafik linje 902 och 903, hållplats Centralsjukhuset.
Mottagningen är belägen på entréplan. Vid huvudentrén följ röd gata till målpunkt K.

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

• 21:25 - 25 maj, 2015 skrev:

Mammografikontrollen går smidigt och fort. Bra att personalen frågar olika saker. Svårt fråga i samband med undersökningen. Känner sig trots fin personal lite utlämnad. Det största problemet är att jag nu efter 2 månader inte fått svar.

Till toppen

10 myter om tandtråd

10 myter om tandtråd

Veckans myt om tandtråd!

Idag finns det många missuppfattningar om tandtråd. Vården.se slår hål på tio myter om tandtråd tillsammans med Plackers!

Sluta röka med Nicotinell

Sluta röka Nicotinell Advertisement

Tre POSITIVA skäl att sluta röka

Ofta får rökare höra om skälen till varför det är skadligt att röka. Men i denna artikel vill vi vända på det, istället för att fokusera på det negativa - låt oss kika på de positiva hälsoeffekter som kommer med att sluta röka.

Vården.se i samarbete med Nicotinell.

• Segeltorps vårdcentral Vårdkvalitén fick dåligt betyg eftersom omsättning läkare senare år gör att jag ofta får träffa en ny läkare.. Någon form av fast "husläka... - Gunnar Rosengren
    • Torslanda Läkarhus Skall jag som patient bli tillfrågad vad jag tycker skall göras!!! När jag söker hjälp för något jag är orolig för. Se över era öppettider f... - Anita
    • Capio hälsocentral Dragonen Dåligt att det inte går att bli uppringd av er när ni inte kan svara. - Rasmus Hästbacka
    • Nikos Tsiaklides Läkarmottagning Har varit min läkare i 25 år snart, Nicos är otroligt duktig på att hitta orsaker o ställa diagnoser snabbt. Är en läkare som tar patientens... - Christina Hagberg
    • Södertull Din hälsocentral Tycker också karolina är en fantastisk bra läkare,jätte trevlig. Tog bort ett födelsemärke gick snabbt och smärtfritt. - Filip