Mammografi hälsokontroll Centralsjukhuset Karlstad

Karlstad

Vid ditt planerade besök hos oss erbjuder vi dig hälsokontroll med mammografi. Alla kvinnor i åldern 40-74 år i Värmland kallas regelbundet. Dessutom utför vi mammografiutredningar inklusive ultraljud.

Telefon 054 - 19 11 00 Växelnummer054 - 61 50 00
Rosenborgsgatan Centralsjukhuset Karlstad - visa på karta

Ej angivet

Mammografi

Vägbeskrivning

Karlstadbuss linje 3, Värmlandstrafik linje 902 och 903, hållplats Centralsjukhuset.
Mottagningen är belägen på entréplan. Vid huvudentrén följ röd gata till målpunkt K.

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

• 21:25 - 25 maj, 2015 skrev:

Mammografikontrollen går smidigt och fort. Bra att personalen frågar olika saker. Svårt fråga i samband med undersökningen. Känner sig trots fin personal lite utlämnad. Det största problemet är att jag nu efter 2 månader inte fått svar.

Till toppen

10 myter om tandtråd

10 myter om tandtråd

Veckans myt om tandtråd!

Idag finns det många missuppfattningar om tandtråd. Vården.se slår hål på tio myter om tandtråd tillsammans med Plackers!

Sluta röka med Nicotinell

Sluta röka Nicotinell Advertisement

Tre POSITIVA skäl att sluta röka

Ofta får rökare höra om skälen till varför det är skadligt att röka. Men i denna artikel vill vi vända på det, istället för att fokusera på det negativa - låt oss kika på de positiva hälsoeffekter som kommer med att sluta röka.

Vården.se i samarbete med Nicotinell.

• Jämjö vårdcentral Bästa doktorn räddade mitt liv tack för det ....när man kommer ner dit så känner man sig hemma ..man kan slappna av ....o man känner att do... - Barbro Holgersson
    • Ålidhems hälsocentral Var på besök hos barnmorska och blev verkligen super bra bemött! - Caroline
    • Sabbatsbergs Ögonlaser Tack vare ett nonchalant bemötande hos den "flotta" laserkliniken hade jag lyckan att komma i kontakt med Sabbatsberg Ögonlaser med Axel och... - Jan Nellerup
    • Närhälsan Landvetter vårdcentral Svarar aldrig i telefon Jättekorta telefontider HOPPLÖSA! - kristoffer Nilsson
    • Specialistläkarna Sergel City I had Hallux Valgus surgery on my foot, performed by Dr. FREDRIK STRÖMWALL, Specialist i Ortopedi and I couldn't be happier! Dr. STRÖMWALL i... - Karlena Nilsson