Mammografi hälsokontroll Centralsjukhuset Karlstad

Karlstad

Vid ditt planerade besök hos oss erbjuder vi dig hälsokontroll med mammografi. Alla kvinnor i åldern 40-74 år i Värmland kallas regelbundet. Dessutom utför vi mammografiutredningar inklusive ultraljud.

Min Doktor – Vårdcentral i fickan

Telefon 054 - 19 11 00 Växelnummer054 - 61 50 00
Rosenborgsgatan Centralsjukhuset Karlstad - visa på karta

Ej angivet

Mammografi

Vägbeskrivning

Karlstadbuss linje 3, Värmlandstrafik linje 902 och 903, hållplats Centralsjukhuset.
Mottagningen är belägen på entréplan. Vid huvudentrén följ röd gata till målpunkt K.

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

• 21:25 - 25 maj, 2015 skrev:

Mammografikontrollen går smidigt och fort. Bra att personalen frågar olika saker. Svårt fråga i samband med undersökningen. Känner sig trots fin personal lite utlämnad. Det största problemet är att jag nu efter 2 månader inte fått svar.

Till toppen

Vårdcentral i fickan

Logga - Min Doktor

Träffa en läkare när och var du vill

Vården.se i samarbete med Min Doktor.

Hälsokontroller på nätet

Werlabs

Hälsokontroll via blodanalys

Werlabs erbjuder hälsoanalyser via blodprov som du enkelt beställer på nätet. Dina värden och resultat sparas i en onlinejournal som du kan använda för att följa dina värden över tid. Det gör att du tidigt kan fånga upp eventuell ohälsa.

Vården.se i samarbete med Werlabs.

Tandtrådsskola med Plackers

Tandtrådsskola med Plackers

Kom igång!

Vården.se i samarbete med Plackers.

Sluta röka med Nicotinell

Sluta röka Nicotinell Advertisement

Trappa ner rökningen för ett hållbart resultat

För att lättare lyckas med ett liv utan cigaretter och nikotinberoende behövs en välplanerad trappa-ner-strategi. Tillsammans med Nicotinell ger vi dig tips på hur du får ett nikotinfritt liv.

Vården.se i samarbete med Nicotinell.

• KMC Fysioterapi Jag kände mig väl omhändertagen och blev bemött med stor kunskap och empati! Tack! - Helena Mannerstam
    • Psoriasisföreningens mottagning på Kungsholmen Supergullig personal och fin lokal! - Maggan
    • Gynekologi Min läkare på min vårdcentral remitterade mig till gynekolog. Blev glad att få en tid inom ett fåtal veckor, men när jag infann mig blev jag... - Susanne
    • Princzkel Istvan Proffsig på alla sätt! Mina varmaste rekommendationen! Man kände sig trygg och var på rätt ställe - M
    • Kvinnoklinik Umeå Att nå er på kvinnokliniken är näst intill omöjligt. Har ringt flertalet gånger under telefontid men inte kommit fram och via er telefonsvar... - Karin