Fysioterapimottagningen Centralsjukhuset Karlstad

Karlstad

Fysioterapimottagningen på Centralsjukhuset är kopplad till ett flertal av sjukhusets kliniker och mottagningar. Fysioterapimottagningen har följande mottagningar:
Barnmottagning, benprotesmottagning, cancerrehabilitering, diabetesmottagning, hjärtmottagning (hjärtsvikts-kranskärlsmottagning, KOL-mottagning, lungmottagning, neurologimottagning, reumatologimottagning.

Om du har besvär från rygg, nacke och leder, som inte är kopplade till reumatologiska besvär hänvisar vi dig till fysioterapimottagningar på vårdcentraler eller till privata fysioterapimottagningar.

Vid ditt planerade besök till oss kan du få hjälp med frågor om rörelseförmåga, både för att främja hälsa och förebygga ohälsa samt vid behov av rehabilitering.
Första besöket på fysioterapimottagningen innebär en bedömning av dina besvär där ni tillsammans diskuterar dina besvär och mål med eventuell behandling. Om det blir aktuellt med behandling/träning på fysioterapimottagningen kan den erbjudas i grupp eller individuellt.

Beställ din receptbelagda medicin online

Snabbt, säkert & fraktfritt!

Apoteket
Till Apoteket.se

ANNONS. Doktor24 - Läkare i din mobil och dator

Fri rådgivning till rätt vård, dygnet runt!

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt.

Sök vård nu!

Telefon 054 - 61 52 28 Växelnummer 054 - 61 50 00
Rosenborgsgatan - visa på karta

Ålder: Vi tar emot patienter i alla åldrar.

Remiss eller egen vårdbegäran

Ej angivet