Kuratorsmottagningen rehabiliteringsenheten, Centralsjukhuset Karlstad

Om Kuratorsmottagningen rehabiliteringsenheten, Centralsjukhuset Karlstad

Vid ditt planerade besök hos oss kan vi hjälpa dig som patient eller anhörig genom krisbehandling, stödsamtal/bearbetande samtal, socialrättslig information, stöd till närstående samt råd och stöd enligt LSS. Vi tar emot patienter som har en pågående kontakt med någon av följande kliniker inom centralsjukhuset i Karlstad: medicinkliniken, kirurgkliniken, neurolog- och rehabiliteringskliniken, akutmottagningen och ortopedkliniken. Patienter från övriga kliniker hänvisas till respektive kliniks kurator. Om du inte har en pågående kontakt med någon av Centralsjukhusets kliniker, hänvisas du till kurator på din vårdcentral.

Rosenborgsgatan Centralsjukhuset Karlstad - visa på karta
Remiss eller egen vårdbegäran