Öron- näs- och halsmottagningen Centralsjukhuset Karlstad

Karlstad

Vid ditt planerade besök hos oss utreds, behandlas och opereras öron-näs- och halssjukdomar.

Vi utför även utredningar gällande sömn, yrsel och allergi.

Min Doktor – Vårdcentral i fickan

Telefon 077 - 110 00 58 Växelnummer054 - 61 50 00
Rosenborgsgatan Centralsjukhuset Karlstad - visa på karta
  • Måndag - Onsdag 08:30 - 11:00 Tidsbeställning
  • Måndag - Torsdag 13:00 - 16:00 Rådgivning
  • Torsdag 09:00 - 11:00 Tidsbeställning
  • Fredag 08:30 - 11:00 Tidsbeställning
  • Fredag 13:00 - 14:45 Rådgivning

Remiss eller egen vårdbegäran.

Akutsjukvård, Akutverksamhet vid sjukhus, specialiserad vård, Allergiutredningar, Allergologi, Sömnproblem, Sömnutredningsverksamhet, Öron Näsa Hals

Vägbeskrivning

Karlstadbuss linje 3 och 12, Värmlandstrafik linje 902 och 903, hållplats Centralsjukhuset. Ingång via huvudentrén. Mottagningen är belägen vid Blåa gatan, hiss C, våning 4,

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

4,6

• 22:36 - 28 okt, 2016 skrev:

Jag fick en akut tid , diagnos och åter nästa dag ! 1 dygn senare var mina spottstenar bort tagna . Det kallar jag snabb och bra sjukvård 👍 Vänlig och omtänksam personal . Tusen tack för all hjälp

4,2

• 00:26 - 23 sep, 2016 skrev:

Jag vill tacka personalen på avdelning och mottagning 16 för det engagemang och den medkänsla ni visade min fru Barbro (och mig) när hon var patient hos er. Vi visste ju hur läget var, men ni gav oss ändå optimism och hopp om en annan utveckling.

3,8

• 18:40 - 01 apr, 2016 skrev:

Mycket proffsig personal, och alltid positivt bemötande.
    Avd 16 Gangsta Rocks.

• 21:45 - 30 aug, 2015 skrev:

Underbar personal , god vård och ett bra omhändertagande

• 21:29 - 30 jun, 2015 skrev:

Tack till alla läkare och sköterskor för ett proffsigt jobb och bemötande 🌷🌷🌷

Till toppen

Vårdcentral i fickan

Logga - Min Doktor

Träffa en läkare när och var du vill

Vården.se i samarbete med Min Doktor.

Hälsokontroller på nätet

Werlabs

Hälsokontroll via blodanalys

Werlabs erbjuder hälsoanalyser via blodprov som du enkelt beställer på nätet. Dina värden och resultat sparas i en onlinejournal som du kan använda för att följa dina värden över tid. Det gör att du tidigt kan fånga upp eventuell ohälsa.

Vården.se i samarbete med Werlabs.

Tandtrådsskola med Plackers

Tandtrådsskola med Plackers

Kom igång!

Vården.se i samarbete med Plackers.

Sluta röka med Nicotinell

Sluta röka Nicotinell Advertisement

Trappa ner rökningen för ett hållbart resultat

För att lättare lyckas med ett liv utan cigaretter och nikotinberoende behövs en välplanerad trappa-ner-strategi. Tillsammans med Nicotinell ger vi dig tips på hur du får ett nikotinfritt liv.

Vården.se i samarbete med Nicotinell.

• Andersberg Din hälsocentral Värdelöst att försöka få en tid, och att det inte går att lämna telefonnummer om man önskar bli uppringd! - mikael
    • Naprapatlandslaget Malmö Västra Hamnen Mycket trevlig personal. Visar intresse för att försöka lösa problemen som man har. Försöker förstå bakomliggande faktorer och visar vad man... - Patrik Danielsson
    • Hälsomedicinskt Center i Landskrona Hur ringer man dit när samtalstiderna varit slut i flera månader? Bedrövligt! - Sara
    • KMC Fysioterapi Katia är extremt kunnig och har varit till mycket stor hjälp vid mina olika skador. Rekommenderar denna mottagning varmt till alla. - Cajsa Pettersson
    • Vårdcentral Vansbro Den bästa vårdcentral man varit på.. trevligt bemötande och omsorg.. Tack!! - Bizzi Hammarlind