Barn- och ungdomsmedicins mottagning Centralsjukhuset Karlstad

Karlstad

Vid ditt planerade besök hos oss görs bedömningar av barn och ungdomar med olika sjukdomstillstånd.

Beställ din receptbelagda medicin online

Snabbt, säkert & fraktfritt!

Apoteket
Till Apoteket.se

ANNONS. Doktor24 - Läkare i din mobil och dator

Fri rådgivning till rätt vård, dygnet runt!

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt.

Sök vård nu!

ANNONS. Min Doktor – Vårdcentral i fickan

Telefon 054 - 61 61 25 Växelnummer 054 - 61 50 00
Rosenborgsgatan Centralsjukhuset Karlstad - visa på karta
  • Måndag - Onsdag 08:15 - 10:00

Ålder: Vi tar emot patienter som är 0-17 år

Allergiutredningar, Allergologi, barn och ungdom, Barnsjukhus, Barnsjukvård, Cystisk fibros-verksamhet, Dietist, Kardiologi, barn och ungdom, Klinisk fysiologi, barn och ungdom, Medicin, barn och ungdom, Neurologi, barn och ungdom, Onkologi, barn och ungdom, Specialistsjukvård, Ungdomsmottagning, Urolog, Överviktsvård

• 14:58 - 09 dec, 2016 skrev:

Vi är tacksamma över att ha träffat ST-läkare Anna Wernberg som har tagit så bra hand om vår lilla dotter Narin. Anna är omtänksam, varm och otroligt duktig på sitt jobb.