STI-mottagningen Centralsjukhuset Karlstad

Karlstad

Till oss är du välkommen om du misstänker att du har blivit smittad av en könssjukdom/sexuellt överförbar infektion (till exempel klamydia, gonorré eller hiv) eller som bara vill kontrollera att du inte har blivit det.

Du behöver inte ha någon remiss för att komma till mottagningen. Undersökningen är kostnadsfri. Mottagningen är hbtq-certifierad.

ANNONS. Doktor24 - Läkare i din mobil och dator

Fri rådgivning till rätt vård, dygnet runt!

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt.

Sök vård nu!

Drop-in

Venereologi

3,8

• 12:58 - 25 okt, 2016 skrev:

Vore bra om det stod vilken färg man ska följa, hissnummer eller en beskrivning på vart man ska gå när man väl är på sjukhuset.
    Mvh Christer Pettersson

3,8

• 09:48 - 05 jan, 2015 skrev:

Vore bra om information vart mottagniningen ligger i sjukhuset.