Vårdavdelning 14 kvinnosjukvården, Centralsjukhuset Karlstad

Karlstad

Hos oss vårdas du som har genomgått gynekologisk operation. Efter canceroperationer, livmoderoperationer och avancerad endometrios behöver du
ligga kvar för sjukhusvård. De flesta gynekologiska operationer görs dock som dagoperation.

Hos oss vårdas också du som är gravid eller nyförlöst och nyfödda barn som är i behov av extra tillsyn eller övervakning innan och efter förlossningen.

Till oss kan du som har gynekologisk cancer söka direkt under jourtid för en bedömning under pågående behandling. Ring oss innan du kommer.
Avdelning 14 tar också emot dig om du kommer in med akuta gynekologiska besvär via akutmottagningen.

ANNONS. Doktor24 - Läkare i din mobil och dator

Fri rådgivning till rätt vård, dygnet runt!

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt.

Sök vård nu!

Telefon 054 - 61 61 14