Kvinnosjukvårdens ultraljudsmottagning, Centralsjukhuset Karlstad

Karlstad

Hos oss erbjuds alla gravida att göra en ultraljudsundersökning. Undersökningen är frivillig och utförs ungefär i vecka 18.

Undersökningen görs för att bestämma graviditetens längd, antal foster, se moderkakans läge och göra en bedömning av fostret.

Ibland kan undersökningen behöva göras även senare i graviditeten.

Beställ din receptbelagda medicin online

Snabbt, säkert & fraktfritt!

Apoteket
Till Apoteket.se

ANNONS. Doktor24 - Läkare i din mobil och dator

Fri rådgivning till rätt vård, dygnet runt!

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt.

Sök vård nu!

ANNONS. Min Doktor – Vårdcentral i fickan