Patienthotellet, Centralsjukhuset Karlstad

Karlstad

Hos oss är alla välkomna att bo i mån av plats. Vi har öppet alla dagar året runt. Här finns också en restaurang och en konferensdel.

Rosenborgsgatan$Centralsjukhuset Karlstad - visa på karta
  • Måndag - Söndag Dygnet runt
  • Måndag - Söndag Dygnet runt
Hälso- och sjukvård i särskilt boende

17:04 - 10 jul, 2017

19:54 - 26 nov, 2013 skrev:

Både Hotellet och restaurangen är fantastiskt trivsamt!! Känns som man är hemma fast man bor på hotellet. 😃 Personalen är jätte trevliga, gulliga, glada, positiva, har humor och är väldigt tillmötesgående och gör allt för att man ska trivas både på hotellet och i restaurangen där dom alltid har väldigt god mat!! Trivdes jätte bra under mina två veckor!! 😊 Hade inte den underbara personerna som jobbar där funnits hade nog min vistelse kännst lång. Kram till alla som jobbar på hotellet och restaurangen 💐💗 Annica Levin från Kristinehamn