Vaccinationscentrum resemedicin infektionskliniken, Centralsjukhuset Karlstad

Karlstad

Vaccinationscentrum erbjuder rådgivning och vaccinationer inför resor världen över.Vi vaccinerar även mot fästingburen virusencephalit (TBE). Vår personal har bred kunskap och erfarenhet inom resemedicin. Vi är specialister på mer komplicerade vaccinationsprogram inför långvarig utlandsvistelse.

ANNONS. Doktor24 - Läkare i din mobil och dator

Fri rådgivning till rätt vård, dygnet runt!

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt.

Sök vård nu!

Telefon 054 - 61 61 50 Växelnummer 054 - 61 61 50