Dagrehabiliteringen neurologi- och rehabiliteringskliniken, Hagahuset Karlstad

Om Dagrehabiliteringen neurologi- och rehabiliteringskliniken, Hagahuset Karlstad

Vid ditt planerade besök hos oss träffar du ett team som hjälper dig som har en neurologisk sjukdom eller skada. Du som kommer till oss har diagnoserna stroke, MS, förvärvad hjärnskada eller annan neurologisk diagnos. I teamet ingår läkare, sjuksköterska, undersköterska, arbetsterapeuter, sjukgymnaster, kurator och logoped.

Trekantsgatan 3 652 20 Karlstad - visa på karta
Ja