Bröstcentrum, Centralsjukhuset Karlstad

Karlstad

054 - 19 11 22 , 054 - 19 11 26

På bröstcentrum utreder, diagnostiserar och behandlar vi sjukdomar i brösten.

Beställ din receptbelagda medicin online

Snabbt, säkert & fraktfritt!

Apoteket
Till Apoteket.se

ANNONS. doktor24 - Läkare i din mobil och dator, dygnet runt

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt!

Hos doktor24 kan du träffa en läkare online genom chatt eller videosamtal, dygnet runt alla dagar i veckan. Våra läkare har lång erfarenhet inom allmänmedicin och sjukvård och kan hjälpa dig med rådgivning, diagnos, recept eller intyg. Om du behöver träffa en läkare fysiskt kan du boka en tid på en vårdcentral direkt i appen.

ANNONS. Min Doktor – Vårdcentral i fickan

Telefon 054 - 19 11 22 054 - 19 11 26 Växelnummer 054 - 61 50 00
Rosenborgsgatan Centralsjukhuset 651 85 Karlstad - visa på karta

Ej angivet

Bröstmottagning, Mammografi

• 17:07 - 24 feb, 2013 skrev:

Hej ! Min mor fick besked att hon skulle ta bort 1 bit av bröstet. Läkarna o sköterskorna som vi var i kontakt med var så otroligt varma,lugna,mjuka människor. Man kände att dom VERKLIGEN såg människan som satt där, o INTE bara ett personnr på papper. Eftersom min mor har dålig hälsa för övrigt, så har man mycket kontakt med läkare o sköterskor. Kan säga att ibland har man varit rosenrasand,när man gått därifrån p.g.a. hur hon blivit behandlad. Personalen på Bröstcentrum förtjänar möe beröm. Alla dom är personer på rätt ställe. TACK SÅ HIMLA MÖE !