Bröstcentrum, Centralsjukhuset Karlstad

Karlstad

På bröstcentrum utreder, diagnostiserar och behandlar vi sjukdomar i brösten.

ANNONS. Doktor24 - Läkare i din mobil och dator

Fri rådgivning till rätt vård, dygnet runt!

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt.

Sök vård nu!

Telefon 054 - 19 11 26 Växelnummer 054 - 61 50 00
Rosenborgsgatan 2 - visa på karta

Bröstmottagning, Mammografi

• 17:07 - 24 feb, 2013 skrev:

Hej ! Min mor fick besked att hon skulle ta bort 1 bit av bröstet. Läkarna o sköterskorna som vi var i kontakt med var så otroligt varma,lugna,mjuka människor. Man kände att dom VERKLIGEN såg människan som satt där, o INTE bara ett personnr på papper. Eftersom min mor har dålig hälsa för övrigt, så har man mycket kontakt med läkare o sköterskor. Kan säga att ibland har man varit rosenrasand,när man gått därifrån p.g.a. hur hon blivit behandlad. Personalen på Bröstcentrum förtjänar möe beröm. Alla dom är personer på rätt ställe. TACK SÅ HIMLA MÖE !