Onkologimottagning, Centralsjukhuset Karlstad

Karlstad

Till ditt planerade besök hos oss kommer du för behandling av cancersjukdom.

På centralsjukhuset finns ett väl utvecklat teamarbete med de flesta organspecialiteter genom multidisciplinära ronder där även motsvarande kliniker i Arvika och Torsby deltar. Klinikens läkare är representerade i nationella arbetsgrupper för de vanligaste tumörsjukdomarna.

Verksamheten inom kliniken är inriktad på aktivt omhändertagande av patienter under pågående strål- och/eller medikamentell behandling.

ANNONS. Doktor24 - Läkare i din mobil och dator

Fri rådgivning till rätt vård, dygnet runt!

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt.

Sök vård nu!

Telefon 054 - 61 54 38