Strålbehandlingsenhet, Onkologi, Centralsjukhuset Karlstad

Karlstad

Strålbehandling är en vanlig form av behandling vid olika cancersjukdomar.

Strålbehandling används ibland som enda behandling, men ofta kombineras den med operation eller annan medicinsk behandling.

Strålbehandling kan användas för att bota sjukdomen, lindra symtom och förebygga återfall.

Beställ din receptbelagda medicin online

Snabbt, säkert & fraktfritt!

Apoteket
Till Apoteket.se

ANNONS. Doktor24 - Läkare i din mobil och dator

Fri rådgivning till rätt vård, dygnet runt!

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt.

Sök vård nu!

ANNONS. Min Doktor – Vårdcentral i fickan

Telefon 054 - 61 50 10 Växelnummer 054 - 61 50 00
Rosenborgsgatan Centralsjukhuset Karlstad - visa på karta

Ja.

Onkologi, Specialistsjukvård

• 18:01 - 26 maj, 2014 skrev:

Mycket bra bemötande och proffsig personal. Jag upplevde att man gjorde allt för att ge optimal behandling samtidigt som man reducerade riskerna. MEN apparaterna var trasiga alltför många gånger och och det medförde långa väntetider och extra besök.