Vårdcentralen Åttkanten, Karlstad

Karlstad

Vi är en verksamhet i Praktikertjänst AB som ingår i Hälsoval Värmland. Vi erbjuder dig och din familj lättillgänglig hälso- och sjukvård med hög kvalitet.

Vårdcentralen är belägen i Haga, ingång till höger om ICA Hagahallen.

Till oss kan du vända dig med alla typer av frågor och problem som rör din hälsa.

Här arbetar erfarna och kompetenta personer med olika professioner. Alla distriktsläkare har specialistkompetens inom allmänmedicin. Distriktssköterskorna har vidareutbildning i astma, KOL, diabetes och demenssjukdomar. Här arbetar även beteendevetare med KBT-utbildning, undersköterska, läkarsekreterare och fotvårdsterapeut för diabetiker.

Laboratorieverksamhet finns på enheten, öppen för provtagning även för patienter från andra enheter.

BVC och MVC/BMM finns på Södra Kyrkogatan 11, 652 25 Karlstad.

Lista dig hos Vårdcentralen Åttkanten, Karlstad

Beställ din receptbelagda medicin online

Snabbt, säkert & fraktfritt!

Apoteket
Till Apoteket.se

ANNONS. Doktor24 - Läkare i din mobil och dator

Fri rådgivning till rätt vård, dygnet runt!

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt.

Sök vård nu!

Telefon 054 - 14 55 00
Åttkantsgatan 9 652 20 Karlstad - visa på karta
  • Måndag - Fredag 08:00 - 17:00 Rådgivning

Privat, vårdavtal

Allmänmedicin, Barnavårdscentral, Barnmorska, Barnmorskemottagning, Diabetesvård, Distriktssköterskeverksamhet, Fotvård, Husläkare / vårdcentral, Kuratorsverksamhet, Mödravårdscentral, Psykisk hälsa, Specialistsjukvård

4,2

• 13:46 - 29 jan, 2017