Operationsavdelningen Centralsjukhuset Karlstad

Operationsavdelningen Centralsjukhuset Karlstad

, Karlstad

Rosenborgsgatan 9, Karlstad, 65185

Till oss kommer du som ska opereras. Vi har öppet dygnet runt och utför operationer inom kirurgi, urologi, ortopedi, gynekologi, öron-näsa-hals, tand- och käkkirurgi. Vi tar emot såväl inneliggande som dagkirurgiska patienter. Operationsmottagningen Till oss kommer du en tid innan operation för bedömning av narkosläkare. Reception tel 010-8391052 Operation Reception tel 010-8391450 kl 06.45-16.00 (Preop) Uppvakningsavdelningen Uppvakningsavdelningen tar hand om dig efter operation eller andra genomgångna undersökningar som skett under narkos. Här stannar man från några timmar upp till ett dygn innan man skrivs ut till vårdavdelning alternativt till hemmet. Tel 010-8315000 Steriltekniska avdelningen Steriltekniska enheten ser till att operation och övriga avdelningar samt alla vårdcentraler i Värmland får de instrument som behövs. Tel 010-8391663

Informationen uppdaterades 08:31 - 9 jan, 2024

31 jul, 2023

Så jättenöjd efter grå starr operation 26.juli, personalen är fantastisk. Inga lugnande medicin till mig, personalen lungnade iaf mig. Tusen tack.

Måndag - Söndag:00:00 - 23:59

Sjukhus (BT), Anestesiologi, Centraloperation