aleris-röntgen-bild3

Aleris Röntgen Karlstad

Karlstad

Välkommen till Aleris Röntgen Karlstad!

Vi öppnade i slutet av mars 2014 och erbjuder undersökning med magnetkamera (magnetröntgen). Enheten ligger i Löfbergs Arena och i nära anslutning till Klarälvskliniken.

Vi har hög tillgänglighet och vår målsättning är att erbjuda tid för MR-undersökning inom en vecka.

För att komma till oss behövs remiss!

För att komma till Aleris Röntgen Karlstad behövs remiss från din läkare. Vi tar också emot patienter via försäkringsbolag samt privatbetalande patienter. Kontakta oss om du har några frågor.

Informationen uppdaterades 05 juli 2017 av Vården.se

054-14 94 41
Visa telefonnummer

Norra Infarten 78, Karlstad - visa på karta

• Telefontid måndag-fredag kl 8-16.

Behandlingar hos Aleris Röntgen Karlstad

• Magnetkamera/Magnetröntgen

Undersökning med magnetkamera, MR-undersökning, kallas ofta för magnetröntgen. Det är dock en felaktig benämning eftersom ingen röntgenstrål... Läs mer

Vägbeskrivning

Karlstadsbuss linje 6 till hållplats ”Färjestad trav & arena”.
Om du kommer med bil sväng av E18 vid Rudsmotet och kör mot Färjestad och Löfbergs Arena.

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

• Sabbatsbergs Ögonlaser Väldigt nöjd med min ögonbehandling, hade närsynthet på -3 ca och det korrigerades perfekt. Nu är det ett år sedan och jag är väldigt nöjd. ... - Madeleine Salo
    • Tandläkarteamet Göta Lejon Har gått till tandläkare Viveca Östlihn i många år och är jätte nöjd,jag rekommenderar varmt denna Tandläkare. Man får alltid ett bra och va... - Stefan J
    • Vällingby Tandvårdscenter AB Alltid vänligt bemötande och alltid mycket skickligt arbete. - Lillemor Barklund
    • Solna Husläkarmottagning i Frösunda Dr.Edward är bästa läkaren kunnig personligt bemötade bara roligt att träffa honom. Monica Fong. - Monica Fong
    • Salemtandläkarna Annicka Wadelius Alltid trevligt bemötande och aldrig något krångel. Försöker alltid lösa även de akuta problem som kan uppstå på smidigt sätt. - Reiny Strömstedt