Föräldrastödsmottagningen, Karlstad

Karlstad

Vid ditt planerade besök hos oss ger vi stöd till dig som förälder vars barn har ett svårhanterligt beteende. Det kan till exempel vara koncentrationssvårigheter, impulsivitet, svårigheter i kontakten med andra barn, utbrott och/eller bråkighet. Insatsen bygger på samspelsinriktat föräldrastöd. $ Föräldrastödsmottagningen vänder sig till familjer vars barn är yngre än 10 år och bor i Värmland. $$ Föräldrastödsmottagningen är en länsresurs med mottagning i Karlstad. Verksamhetschef Marja Rudenhed Telefon: 054-61 40 27$$ Som förälder kan du själv skriva en privat vårdbegäran via 1177.se eller ringa till mottagningen för att boka en telefontid för privat vårdbegäran. Telefon: 054-61 60 66

Bryggaregatan 7, Karlstad - visa på karta
  • Måndag - Fredag 08:00 - 15:00 054-61 60 66