Föräldrastödsmottagningen, Karlstad

Om Föräldrastödsmottagningen, Karlstad

Vid ditt planerade besök hos oss ger vi stöd till dig som förälder vars barn har ett svårhanterligt beteende. Det kan till exempel vara koncentrationssvårigheter, impulsivitet, svårigheter i kontakten med andra barn, utbrott och/eller bråkighet. Insatsen bygger på samspelsinriktat föräldrastöd. $ Föräldrastödsmottagningen vänder sig till familjer vars barn är yngre än 10 år och bor i Värmland. $$ Föräldrastödsmottagningen är en länsresurs med mottagning i Karlstad. Verksamhetschef Marja Rudenhed Telefon: 054-61 40 27$$ Som förälder kan du själv skriva en privat vårdbegäran Vårdguiden, 1177.se eller ringa till Barn- och familjehälsa för att boka en telefontid för privat vårdbegäran. Telefon: 054-61 43 93

Bryggaregatan 7, Karlstad - visa på karta
Nej.