Psykologmottagningen för föräldra- och barnhälsovård, Värmland

Karlstad

Med barnet i fokus arbetar vi med att främja psykisk hälsa och förebygga psykisk ohälsa hos blivande föräldrar och småbarnsföräldrar. Kontakt med oss kan vara aktuell under graviditet, omställning till föräldraskap, när det finns oro eller funderingar kring ditt barn eller föräldraskap. $ Vi erbjuder stöd/behandling under graviditet och fram till ditt barn börjar förskoleklass. $$ Man kan själv kontakta mottagningen eller få kontakt genom remiss från till exempel barnmorskemottagning eller barnavårdscentral. Vi är en länsresurs med mottagning i Karlstad och begränsad mottagning på några orter i ländet.$$ Telefonrådgivning för blivande- och småbarnsföräldrar. Verksamhetschef Marja Rudenhed Telefon: 054-61 40 27

ANNONS. Doktor24 - Läkare i din mobil och dator

Fri rådgivning till rätt vård, dygnet runt!

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt.

Sök vård nu!

Telefon 054 - 61 43 93