Vårdcentralen Kronoparken Karlstad

Om Vårdcentralen Kronoparken Karlstad

Till vårdcentralen kan du vända dig med frågor och problem som rör din hälsa under hela livet.

När du blir sjuk, skadar dig eller behöver hjälp med din psykiska hälsa är du välkommen till oss. Du kan också få hjälp med att ändra dina levnadsvanor.

Om du behöver hälso- och sjukvård som inte vi kan erbjuda hjälper vi dig vidare.

Välkommen till oss!

Enhetschef Josephine Essé
054-61 69 35 Föräldraledig

Tf enhetschef
Nicolina Nilsson
054-61 68 30

Lista dig hos Vårdcentralen Kronoparken Karlstad

Universitetsgatan 3, Karlstad - visa på karta
Barnavårdscentral / BVC, Barnmorska, Barnmorskemottagning, Distriktssköterskeverksamhet, Husläkare / vårdcentral, Kuratorsverksamhet, Mödravårdscentral

Vårdcentralen Kronoparken Karlstad