Vårdcentralen Molkom

Om Vårdcentralen Molkom

Till vårdcentralen kan du vända dig med frågor och problem som rör din hälsa under hela livet.

När du blir sjuk, skadar dig eller behöver hjälp med din psykiska hälsa är du välkommen till oss. Du kan också få hjälp med att ändra dina levnadsvanor.

Om du behöver hälso- och sjukvård som inte vi kan erbjuda hjälper vi dig vidare.

Välkommen till oss!

Enhetschef Anki Duvevik
0553-419 23

Lista dig hos Vårdcentralen Molkom

0553 - 419 00 Växelnummer
Skolgatan 3 A, Molkom - visa på karta
Barnavårdscentral / BVC, Barnmorska, Barnmorskemottagning, Distriktssköterskeverksamhet, Fotvård, Husläkare / vårdcentral, Mödravårdscentral, Psykoterapeut, Sjukgymnast

Vårdcentralen Molkom

4,2

14:02 - 13 dec, 2018 skrev:

The Molkom Care Centre is excellent... however it needs to keep the quantity (number of Medical Doctors & Nurses) to properly cope with and care for Molkom's residents - especially the high number of retired and aged people in the Community... to reduce the number of qualified MD's/Nurses would be a serious error of judgement and a risk to the overall health, wellbeing and morale of this small but vibrant albeit aged/ageing community!

07:42 - 22 nov, 2018

12:25 - 07 dec, 2017 skrev:

Bra hjälp med hälsa, toppen

04:13 - 06 feb, 2017

2,0

11:54 - 18 jun, 2014 skrev:

Jag är mycket nöjd med den uppmärksamhet och vård som kommer mig till del. Korta väntetider ock korrekt behandling känns positivt, när jag av olika anledningar måste ta kontakt med er.