Vårdcentralen Rud Karlstad

Karlstad

Till vårdcentralen kan du vända dig med frågor och problem som rör din hälsa under hela livet.

När du blir sjuk, skadar dig eller behöver hjälp med din psykiska hälsa är du välkommen till oss. Du kan också få hjälp med att ändra dina levnadsvanor.

Om du behöver hälso- och sjukvård som inte vi kan erbjuda hjälper vi dig vidare.

Välkommen till oss!

Lista dig hos Vårdcentralen Rud Karlstad

ANNONS. Doktor24 - Läkare i din mobil och dator

Fri rådgivning till rätt vård, dygnet runt!

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt.

Sök vård nu!

Telefon 054 - 61 72 45 Växelnummer 054 - 61 50 00
Rudstorget, Karlstad - visa på karta

Allmänmedicin, Barnavårdscentral / BVC, Barnmorska, Distriktssköterskeverksamhet, Fotvård, Kuratorsverksamhet

3,1

• 08:07 - 01 dec, 2017 skrev:

Ända från framkomligheten per telefon, besökstid hos läkare, provtagning - allt fungerade som på räls. Engagerad och kunnig personal på samtliga instanser jag fick kontakt med var perfekta. Kan inte önska bättre

• 11:47 - 18 apr, 2017 skrev:

Vårdkö och telefontider drar ner helhetsbeyget till 1

2,5

• 12:09 - 16 sep, 2016 skrev:

Har alltid blivit väl bemött av alla där och alltid fått en tid när det behövts👍🏼

• 16:59 - 26 apr, 2016 skrev:

Helt omöjligt att få kontakt för ändring av tid. Har följt alla instruktioner omöjligt att få besked.

1,8

• 22:55 - 04 okt, 2015

• 09:46 - 07 sep, 2015 skrev:

Helt hopplöst att försöka få hjälp. Ringde vid sjukdom för att få tid för att förnya astmarecept. Då skulle jag bli uppringd för tid, men det ringde inte. Landstinget löste fakturan som kom utan att man fått hjälp.

Nu har jag blivit sjuk och försöker få kontakt för tid på vårdventralen. På den korta telefontid som det är öppet får man bara som svar att "Vi kan inte ta ditt samtal just nu. Försök senare."

Hopplöst....

1,5

• 08:38 - 07 sep, 2015 skrev:

Värdelös lösning med telefonkö som man knappt kommer med i och sedan måste sitta långa tider och vänta i. Internetlösning eller återuppringning är gamla lösningar som kanske skulle kunna ha nått Rud också?

3,0