Vårdcentralen Skåre Karlstad

Om Vårdcentralen Skåre Karlstad

Till vårdcentralen kan du vända dig med frågor och problem som rör din hälsa under hela livet.

När du blir sjuk, skadar dig eller behöver hjälp med din psykiska hälsa är du välkommen till oss. Du kan också få hjälp med att ändra dina levnadsvanor.

Om du behöver hälso- och sjukvård som inte vi kan erbjuda hjälper vi dig vidare.

Välkommen till oss!

Enhetschef Jennie Forsgren
054-61 75 58

Centrumvägen 8, Skåre - visa på karta

Vårdcentralen Skåre Karlstad

21:08 - 14 apr, 2019 skrev:

Bästa VC i Karlstad.

16:37 - 05 nov, 2017 skrev:

Lätt att komma fram - kan få bli uppringd vid kö. Fin personal, vänligt bemötande. Behåller denna VC trots att jag flyttat från Skåre.

10:05 - 29 mar, 2015 skrev:

Kan varmt rekommendera Skåre vårdcetral. Mycket nöjd med alltfrån bemötande, service,vård och personal.

15:32 - 29 jan, 2014 skrev:

Efter besök på vårdcentralen Skåre för hälsokontroll med utmärkt mottagande och vård vill jag berömma er för den höga servicenivån.
Det var enkelt att beställa besök och få en tid för detta. Min lilla operation med borttagande av fettknöl genomfördes perfekt av er unga trevliga AT-läkare med sidostöd.
Heder till er alla
Östen