Ungdomsmottagningen Druvan Karlstad

Karlstad

Till oss kan du vända dig med frågor om till exempel oro, stress, droger, alkohol, sexualitet, identitet, relationer, preventivmedel, könssjukdomar och graviditet. På mottagningen finns barnmorskor, killsjuksköterska, kuratorer och läkare. Mottagningen är till för dig, från tonåring upp till den dag du blir 23 år. Vi har tystnadsplikt. Boka tid via länken eller ring oss. Du har även möjlighet att skypa med oss på Druvan.

ANNONS. Doktor24 - Läkare i din mobil och dator

Fri rådgivning till rätt vård, dygnet runt!

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt.

Sök vård nu!

Telefon 054 - 61 67 40