Ungdomsmottagningen Druvan Karlstad

Om Ungdomsmottagningen Druvan Karlstad

Till oss kan du vända dig med frågor om till exempel oro, stress, droger, alkohol, sexualitet, identitet, relationer, preventivmedel, könssjukdomar och graviditet. På mottagningen finns barnmorskor, killsjuksköterska, kuratorer och läkare. Mottagningen är till för dig, från tonåring upp till den dag du blir 23 år. Vi har tystnadsplikt. Boka tid via länken eller ring oss. Du har även möjlighet att skypa med oss på Druvan.

Drottninggatan 27, plan 3, Karlstad - visa på karta
  • Måndag - Tisdag 08:00 - 16:30