Vårdcentralen Herrhagen Karlstad

Karlstad

Till vårdcentralen kan du vända dig med frågor och problem som rör din hälsa under hela livet.

När du blir sjuk, skadar dig eller behöver hjälp med din psykiska hälsa är du välkommen till oss. Du kan också få hjälp med att ändra dina levnadsvanor.

Om du behöver hälso- och sjukvård som inte vi kan erbjuda hjälper vi dig vidare.

Välkommen till oss!

Enhetschef Katarina Andrén
054-61 67 68

Lista dig hos Vårdcentralen Herrhagen Karlstad

Beställ medicin hos MEDS

ANNONS. Doktor24 - Läkare i din mobil och dator

Fri rådgivning till rätt vård, dygnet runt!

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt.

Sök vård nu!

Telefon 054 - 61 70 10 Växelnummer 054 - 61 50 00
Herrhagsgatan 68 - visa på karta
Drop-in

Allmänmedicin, Distriktssköterskeverksamhet, Husläkare / vårdcentral, Kuratorsverksamhet

• 14:31 - 01 mar, 2017