Vårdcentralen Molkom

Vårdcentralen Molkom

, Karlstad

Skolgatan 3 A, Molkom, 65560

Vecka 6-21 har vårdcentralen Molkom läkarmottagning måndag-fredag klockan 09.00–15.00. Övrig tid är det sjuksköterskemottagning, dvs ingen läkare på plats och vi kan inte ta emot akuta besök. Vid behov av rådgivning och tidsbokning kontakta vårdcentralen Molkom via rådgivningstelefon eller via 1177. Vid livshotande besvär ring 112. Receptionen är öppen kl 8.00 - 12.00. Du kan även ringa sjukvårdsrådgivningen 1177 dygnet runt eller skicka meddelande till vårdcentralen Molkom via e-tjänsterna på 1177.se Vid akuta besvär kontakta 112. På grund av högt tryck på vården kan svarstiderna i 1177 e-tjänster påverkas och bli längre än 5 dagar.

Till vårdcentralen kan du vända dig med frågor och problem som rör din hälsa under hela livet. När du blir sjuk, skadar dig eller behöver hjälp med din psykiska hälsa är du välkommen till oss. Du kan också få hjälp med att ändra dina levnadsvanor. Om du behöver hälso- och sjukvård som inte vi kan erbjuda hjälper vi dig vidare. Välkommen till oss! Enhetschef Laine Andersson 010-834 19 23 .
Telefontid till läkare bokas via distriktssköterska på tfn 010-834 19 00. Du kan också nå oss via E-tjänster på denna sida.

Informationen uppdaterades 08:24 - 25 mar, 2024

24 mar, 2021

Här kan du se omdömen som Vårdcentralen Molkom har fått i Nationella Patientenkäten.

Vårdcentral (BT), Provtagningsverksamhet, öppen vård, Allmänmedicin, Distriktssköterskeverksamhet