Hjärtavdelning och lungkirurgisk avdelning 55, Karlskrona

Hjärtavdelning och lungkirurgisk avdelning 55

, Karlskrona

Blekingesjukhuset, Lasarettsvägen, huvudentré, hiss B, Karlskrona

Avdelning 55 är thoraxcentrums kirurgiska vårdavdelning. Här vårdas hjärt-och lungpatienter före och efter planerade undersökningar och behandlingar såsom kranskärlsröntgen, ballongvidgning av kranskärlen, pacemakerinläggning och ablationer samt vid hjärt-och lungoperation.

Informationen uppdaterades 10:52 - 3 okt, 2023

28 sep, 2022

Mitt första inlägg försvann så jag skriver ett till. Utmärkt emottagande och vård. Tack personalen på avd 55 och ni på op. Hoppas att vi inte ses under liknande omständigheter.

4 maj, 2022

Var hos er 3/5-2022. Ett stort tack till den vänliga och omtänksamma peronalen på avd.55 .även ett stort tack till överläkare Karim Mohtar ock hans medhjälpare för deras profsiga arbete vid kärlröntgen , ni är guld värda. Hoppas att landstinget sätter stort värde på sådan personal

15 apr, 2022

Har vistats på thoraxkliniken från den 25 till 30 mars i år. Det var den bästa vårt jag fått hittills i mitt liv. Läkarna var fantastiska, sköterskor och personal de bästa man kan tänka sig. Uppmärksamheten och vården från Er helt otrolig. En eloge till karanskärlsröntgen, läkaren Kenneth och sköterskorna var helt underbara och jag glömmer dem aldrig. Ett stort TACK från en glad patient.

15 apr, 2022

Visst har man ångest innan ett sådant ingrep, Ablation av hjärtat, men första stunden jag klev in på avdelningen allt förändrades! Alla är så mänskliga, de vet precis hur man mår, tar hand om en och de gör att man verkligen slappnar av (så mycket det går)! Jag kände mig trygg i däras händer! STORT TACK TILL ALLA! ♥️

9 apr, 2021

Genomgick TEE och Ablation 6-8 april. Helt underbara läkare, sköterskor och undersköterskor. Tack för en fantastisk vistelse hos Er. Ni gjorde så att jag inte kände rädsla för ingreppen

Måndag - Söndag:18:00 - 19:00
Måndag - Söndag:11:00 - 12:00