3.58
Öppet, idag till 17:00

Nättraby vårdcentral, Nättraby

Kyrkvägen 16, Karlskrona

Nättraby vårdcentral, Nättraby

Nättraby vårdcentral finns vid ett lugnt och fridfullt läge vid Nättrabyån. Vi har det du förväntar dig av en vårdcentral: läkare som är specialister i allmänmedicin, mottagningar för dig som har diabetes och astma/KOL eller andra särskilda behov, tillgång till sjukgymnastik, arbetsterapi och samtalsterapi. Läs mer om vad vi erbjuder under fliken Vårt utbud.

Informationen uppdaterades 01:32 - 21 mar, 2020

Logga - Kry

3.58 / 5

3 apr, 2020 Fredrik K. skrev:

Den värme och omtanke som mött mig så fort jag klivit in genom dörren är bara guld. Lägger man till bemötande, professionalitet, humor och välkomnande leenden. Jag lämnar inte Nättraby Vc i första taget.

15 dec, 2017 Yvonne skrev:

Jag har varit i ”kontakt med sjukvården” i nu snart 1,5 år och har många erfarenheter som tyvärr inte är bra. Det handlar t ex om läkare som vräker mediciner över en och sedan inte tar något ansvar för att följa upp. Jag har fått självmedicinera ganska länge om jag säger så. Men idag har jag träffat en läkare, så underbar att jag inte trodde sådana fanns! Hon heter Helen Magnusson och är specialistläkare i allmänmedicin vid Nättraby vårdcentral. Rak, klok och pedagogisk. Och hon gav mig en hel timme av sin tid också efter att hennes dag egentligen var slut! Vad ska man säga annat än ett jättestort TACK❤️. Med sådana läkare är primärvården bara att gratulera.

8 dec, 2017 Barbro skrev:

Uppenbart att lokalerna är för trånga.

25 mar, 2017 Rolf skrev:

9 jan, 2017 Josefine skrev: