Jämjö vårdcentral, Jämjö

Om Jämjö vårdcentral, Jämjö

Centralt och bra läge i Jämjö. Vi finns på Hammarbyvägen 6. På vår vårdcentral har vi god tillgänglighet och du får ett gott bemötande. Här har vi allt du kan förvänta dig hos en vårdcentral: läkare, sjuksköterskor, sjukgymnaster, arbetsterapi och kurator. Alla våra läkare har allmänmedicinsk specialistkompetens. Vi har också mottagningar för diabetes och eget laboratorium med särskilt utbildad laboratoriepersonal. Barnhälsovården har egen läkare. Läs mer om vad vi erbjuder under fliken Vårt utbud.

Lista dig hos Jämjö vårdcentral, Jämjö

Hammarbyvägen 6, 373 00 Jämjö - visa på karta
  • Måndag - Fredag 08:00 - 09:00 Barnavårdscentr.
  • Måndag - Torsdag 08:00 - 11:00 Provtagning
Barnavårdscentral / BVC, Husläkare / vårdcentral, Sjukgymnast

Jämjö vårdcentral, Jämjö

14:02 - 08 nov, 2018 skrev:

Fick tid snabbt och hjälp av trevlig och kunnig personal. Tack!

14:25 - 31 jul, 2018 skrev:

Tack för snabb bokning och hjälp till våra flickor <3

18:06 - 10 aug, 2017 skrev:

Bästa tänkbara vård! Tack Emelie och Johanna!

23:08 - 05 feb, 2017 skrev:

Mycket bra .

20:23 - 24 okt, 2016 skrev:

Mycket bra bemötande trevliga lugna bra info kan inte klaga på något möjligen vädret men det tror jag inte ens dom kan styra över.

15:48 - 23 sep, 2016 skrev:

Bästa doktorn räddade mitt liv tack för det ....när man kommer ner dit så känner man sig hemma ..man kan slappna av ....o man känner att dom bryr sig ..alla ingen nämnd o ingen glömd.....

19:08 - 19 sep, 2016 skrev:

Lätt att ringa dit ingen telefonkö man bli uppringd efter en liten stund.
Trevligt bemötande.
Fina lokaler.