3.75

Samariten vårdcentral, Karlshamn

Samaritens vårdcentral Länsmansvägen 1 374 80 Karlshamn

Samariten vårdcentral, Karlshamn

3.75
Samaritens vårdcentral är lätt att hitta vid Blekingesjukhuset i Karlshamn. Vi har allt du kan förvänta dig hos en vårdcentral: läkare, distriktssköterskor, distriktssjukgymnaster och psykolog. Hos oss finns både manliga och kvinnliga läkare och sjuksköterskor. Vi har personal som utöver svenska även talar andra språk. Vi är en utbildningsvårdcentral. Det betyder att vi satsar på att utbilda framtidens specialistläkare i allmänmedicin. Vi ger läkare som har studerat utomlands en bra start på vägen till deras specialisttjänstgöring. Varje läkare jobbar sida vid sida med en erfaren handledare och gott om tid för dig som patient. På vårdcentralen finns den vård som är basen i hälso- och sjukvården, det vill säga den vård som inte kräver sjukhusets resurser eller utrustning. Det är i första hand hit du ska vända dig när du blir sjuk och vill få kontakt med vårdpersonal. Vi satsar på tillgänglighet. Vi vill finnas tillgängliga på telefon genom vår callback under hela dagen.

Informationen uppdaterades 17:02 - 30 jul, 2021

3.75 / 5

21 jul, 2021 Bertil K. skrev:

Kan inte hitta någon Mail kontakt. Hur når vi som har svårt att tala i telefon.

22 mar, 2021 Tea K. skrev:

FRUKTANSVÄRT BEMÖTANDE!!! HOTFULLT OCH AGGRESSIVT... BRYTER MOT GDPR LAG OCH BETEENDET ÄR UNDER ALL KRITIK. NÄR JAG IFRÅGASÄTTER BETEENDET O BER OM FULLSTÄNDIGT NAMN SÅ LÄGGER DE PÅ I ÖRAT

11 sep, 2017 Monika skrev:

Var på Samariten idag och fick träff mina "gamle " läkare TED GELLBERG, som med säker hand, varmt hjärta och STORT tålamod rättar till det andra missar. Hoppas att Ted blir kvar!!!! Stort TACK, jag mår mycket bättre än på länge. Man känner sig alltid väl omhändertagen på Samariten, men vissa gånger är det ännu bättre! Lycka till med projektet, som invigs 12.sep.

18 jul, 2017 Kerstin skrev:

Var där idag fick ett såå bra bemötande o snabb vård👍Min bästa läkare på mycket länge Fawaz Agha tid att lyssna och direkt behandling!❤️ Stor eloge till sköterskan som jag inhalerade astmamedicin hos.❤️ Så glad känner mej just nu som en ny månniska😊 Fortsätt jobba så då blir vården så mycket bättre!!🌺🌺🌺

3 jul, 2016 Anita skrev:

Gott omhändertagande.