Achima Care Uddevalla vårdcentral, Uddevalla

Om Achima Care Uddevalla vårdcentral, Uddevalla

Läkare med specialitet inom allmänmedicin.
Distriktsköterska, Specialsköterskor i diabetes och astma/KOL, Psykosocial verksamhet, Barnhälsovård, Fotvårdsterapeut med inriktning medicinsk fotvård, Vaccinationsmottagning, Rökavvänjning, Hälsoundersökningar.
Vid behov av rådgivning och/eller sjukvårdande behandling när vårdcentralen är stängd vid helger och helgdagar, ring sjukvårdsupplysningen, telefon 1177.

Vid akut sjukdom eller allvarlig skada ring 112 eller uppsök sjukhus.
När vårdcentralen är stängd finns
kvälls och helgöppen jour på Närakuten

Uddevalla sjukhus, telefonnummer 010-435 38 15 Rådgivning och tidsbokning sker bäst via 1177.

Lista dig hos Achima Care Uddevalla vårdcentral, Uddevalla

Västgötavägen 30, 451 34, Uddevalla - visa på karta
Husläkare / vårdcentral

Achima Care Uddevalla vårdcentral, Uddevalla

15:09 - 06 feb, 2017 skrev:

Acima Care..
när det e trevligt att må dåligt