Kalmar Privata Ögon

Om Kalmar Privata Ögon

Välkommen till Kalmar Privata Ögon, vi erbjuder öppen allmän ögonsjukvård och ögonlockskirurgi.

Skeppsbrogatan 47 2 tr, Kalmar - visa på karta
  • Måndag - Torsdag 08:00 - 16:00 vissa fredagar
Ja, remiss krävs från vårdcentral eller motsvarande.
Ögonsjukvård

Kalmar Privata Ögon

4,2

08:05 - 17 nov, 2019 skrev:

Jättebra personal som kunde förklara varför jag hade stora problem med mitt öga och visste vad dom skulle sätta in för åtgärder. Ögat känns bra redan nu trost att stygnen finns kvar. Det gäller att komma till rätt experter som dessutom var trevliga.

4,2