Kirurgavdelning 7 Kalmar

Kalmar

Välkommen till vårdavdelning 7.

Vår inriktning är mag- tarmsjukdomar, endokrin kirurgi och bröstcancer.

Min Doktor – Vårdcentral i fickan

Telefon 0480 - 811 32
Lasarettsvägen 1 Kalmar - visa på karta
  • Måndag - Söndag Dygnet runt helst efter 11
  • Måndag - Söndag Dygnet runt
  • Måndag - Söndag 13:00 - 19:00

Alla dagar kl 13.00 -19.00 vid besök på annan tid ber vi er kontakta personalen. Inga blommor tack samt tänk på att undvika starka dofter ex. parfym och rakvatten. Det är tillåtet att använda mobiltelefon

Bröstmottagning, Endokrin kirurgi, Mammografi, Specialistsjukvård

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Till toppen

Vårdcentral i fickan

Logga - Min Doktor

Träffa en läkare när och var du vill

Vården.se i samarbete med Min Doktor.

Hälsokontroller på nätet

Werlabs

Hälsokontroll via blodanalys

Werlabs erbjuder hälsoanalyser via blodprov som du enkelt beställer på nätet. Dina värden och resultat sparas i en onlinejournal som du kan använda för att följa dina värden över tid. Det gör att du tidigt kan fånga upp eventuell ohälsa.

Vården.se i samarbete med Werlabs.

Tandtrådsskola med Plackers

Tandtrådsskola med Plackers

Kom igång!

Vården.se i samarbete med Plackers.

Sluta röka med Nicotinell

Sluta röka Nicotinell Advertisement

Trappa ner rökningen för ett hållbart resultat

För att lättare lyckas med ett liv utan cigaretter och nikotinberoende behövs en välplanerad trappa-ner-strategi. Tillsammans med Nicotinell ger vi dig tips på hur du får ett nikotinfritt liv.

Vården.se i samarbete med Nicotinell.

Vårdgivare i närheten

Mammografi Kalmar

• Narva Kirurg Center Jag har varit på kliniken på grund av mina åderbråk och jag är mycket nöjd. Underbar, hjälpsam och professionell personal från första stund... - Silvia Ayala
    • Andersberg Din hälsocentral Värdelöst att försöka få en tid, och att det inte går att lämna telefonnummer om man önskar bli uppringd! - mikael
    • Naprapatlandslaget Malmö Västra Hamnen Mycket trevlig personal. Visar intresse för att försöka lösa problemen som man har. Försöker förstå bakomliggande faktorer och visar vad man... - Patrik Danielsson
    • Hälsomedicinskt Center i Landskrona Hur ringer man dit när samtalstiderna varit slut i flera månader? Bedrövligt! - Sara
    • KMC Fysioterapi Katia är extremt kunnig och har varit till mycket stor hjälp vid mina olika skador. Rekommenderar denna mottagning varmt till alla. - Cajsa Pettersson