Fysiologiska kliniken Kalmar

Kalmar

Till oss kommer du för att undersöka funktionen av ett specifikt organ. Du som kommer till oss kan exempelvis behöva undersöka hjärta, skelett, lungor, njurar eller hjärna. Vilken typ av undersökning som du behöver göra beror på vilket organ som du ska undersökas och varför. Det kan bland annat handla om att du behöver göra ett ultraljud av hjärtat eller blodkärl eller ett arbets-EKG för att undersöka hur hjärtat fungerar när du anstränger dig.

Beställ din receptbelagda medicin online

Snabbt, säkert & fraktfritt!

Apoteket
Till Apoteket.se

ANNONS. Min Doktor – Vårdcentral i fickan

ANNONS. Doktor24 - Läkare i din mobil och dator

Fri rådgivning till rätt vård, dygnet runt!

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt.

Sök vård nu!

Telefon 0480 - 816 70
Lasarettsvägen 1, Kalmar - visa på karta
Drop-in
  • Måndag - Fredag 09:00 - 11:30 EKG-tagning
  • Måndag - Fredag 12:00 - 16:00 EKG-tagning

Klinisk fysiologi, Nuklearmedicin, Specialistsjukvård

• 13:23 - 18 mar, 2017 skrev:

Var hos er den 16/3 kl 12,00 för Cystometri undersökning och blev mycket väl bemött av 3 st Analytiker
    som var mycket vänliga och lugnande mig med information om vad som skulle hända under
    provtagningens gång
    Jag återkommer med glädje till er om så skulle behövas Tack