Fysiologiska kliniken Kalmar

Om Fysiologiska kliniken Kalmar

Till oss kommer du för att undersöka funktionen av ett specifikt organ. Du som kommer till oss kan exempelvis behöva undersöka hjärta, skelett, lungor, njurar eller hjärna. Vilken typ av undersökning som du behöver göra beror på vilket organ som du ska undersökas och varför. Det kan bland annat handla om att du behöver göra ett ultraljud av hjärtat eller blodkärl eller ett arbets-EKG för att undersöka hur hjärtat fungerar när du anstränger dig.

Lasarettsvägen 1, Kalmar - visa på karta
Drop-in
  • Måndag - Fredag 09:00 - 11:30 EKG-tagning
  • Måndag - Fredag 12:00 - 16:00 EKG-tagning
Klinisk fysiologi, Nuklearmedicin

13:23 - 18 mar, 2017 skrev:

Var hos er den 16/3 kl 12,00 för Cystometri undersökning och blev mycket väl bemött av 3 st Analytiker
som var mycket vänliga och lugnande mig med information om vad som skulle hända under
provtagningens gång
Jag återkommer med glädje till er om så skulle behövas Tack