Akutvårdsavdelningen Kalmar

Kalmar

Vi tar emot dig som behöver akut vård och/eller behöver observeras under en kortare tid. Här vårdas du efter att du har sökt vård på akutmottagningen. I vissa fall vårdas du även här efter att du har sökt vård på någon annan av sjukhusets mottagningar.

ANNONS. Doktor24 - Läkare i din mobil och dator

Fri rådgivning till rätt vård, dygnet runt!

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt.

Sök vård nu!

Telefon 0480 - 813 61 Växelnummer 0480 - 810 00
Lasarettsvägen 1, Kalmar - visa på karta
  • Måndag - Söndag 10:00 - 20:00
  • Måndag - Söndag Dygnet runt

Ålder: Vi tar emot patienter som är 18 och äldre.

Akutsjukvård, Akutverksamhet vid sjukhus, specialiserad vård