Cityläkarna i Kalmar

Kalmar

Vår ambition är att erbjuda en individuellt anpassad vård för varje unik patient. Vi har en välutvecklad öppen mottagning. Till vårt förfogande har vi vår kunniga och trevliga personal samt vårt utmärkta läge med utsikt över Kalmar slott. Med ständigt uppdaterad kompetens samt nyfikenhet på moderna behandlingsregimer och med respekt för traditionell vård vill vi skapa den bästa vården för Dig.

Lista dig hos Cityläkarna i Kalmar

ANNONS. Doktor24 - Läkare i din mobil och dator

Fri rådgivning till rätt vård, dygnet runt!

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt.

Sök vård nu!

• Fredag 13:00 - 14:00 Provtagning

Husläkare / vårdcentral

3,6

• 12:01 - 11 okt, 2018 skrev:

De vill alltid att man sätter sig i deras drop-in istället för att boka en tid. Att ta ledigt en halv dag för att få träffa sin läkare är inte okej. Likaså sitta i väntrummet i flera timmar med småbarn är inte heller okej. Bra läkare när man väl får komma in.

3,5

• 11:16 - 02 jan, 2017 skrev:

Bra läkaren. Men väldigt dåligt bemötande bland vissa sjuksköterskor. Misstror patienten och svårt att komma i kontakt med sin läkare om redan insatta mediciner för diskussion, läkarna lyssnar och är trevliga men tyvärr inte sjuksköterskorna som står i luckan eller telefonrådgivningen. Ytters olämdade för yrket. Jobbar själv inom vården och först när man säger det vänder deras bemötande. Riktigt dåligt!!!!!

3,0

• 10:18 - 23 dec, 2016 skrev:

Bara +++++

• 22:48 - 17 maj, 2016

1,0

• 09:49 - 06 nov, 2015

• 19:28 - 12 jul, 2015 skrev:

Kan rekommendera Cityläkarna i Kalmar, då de ha en hög kunskap inom många områden.