Psykiatrisk avdelning 4 Kalmar

Kalmar

Hos oss vårdas du som behöver psykiatrisk vård. Du som kommer till oss kan exempelvis ha en psykossjukdom, svår ångest, djup depression, personlighetsstörning eller en svår krisreaktion.

Vi arbetar i team vilket gör att vi tar ett helhetsansvar som gör att du kan känna dig trygg igenom hela behandlingen. Eftersom du är den viktigaste personen i ditt tillfrisknande så planerar vi din vård tillsammans med dig. I vissa fall kan även anhöriga få delta vid detta planeringstillfälle.

Som patient hos oss har du en egen kontaktperson som genom samtal ger dig individuellt stöd. Du kan också vända dig till kontaktpersonen om du har några frågor. Hos oss erbjuds du även regelbundna läkarsamtal.

0480 - 812 79 Växelnummer
Ståthållaregatan 48, Kalmar - visa på karta
  • Måndag - Söndag Dygnet runt
  • Måndag - Söndag Dygnet runt
  • Måndag - Söndag 16:00 - 20:00
Allmänpsykiatri, vuxna, Psykiatri, vuxna, Psykos, Ätstörningsvård, barn och ungdom, Ätstörningsvård, vuxna