Valnötsträdet behandlingsenhet Kalmar

Kalmar

0480 - 44 89 06 , 0480 - 44 89 07

Till oss kommer du som har en psykisk sjukdom för behandling. Du som kommer till oss kan exempelvis ha en psykossjukdom, svår ångest, djup depression, personlighetsstörning, ätstörning eller ett svårt och långvarigt tvångssyndrom. Vi erbjuder både individuell behandling och behandling i grupp.

Den individuella behandlingen ges i form av samtalsbehandling, där du kan få stöd i att göra förändringar när det gäller dina tankar, känslor och beteenden. Genom gruppbehandlingen får du tillsammans med andra som har liknande erfarenheter lära dig mer om din sjukdom och hur den behandlas.

0480 - 44 89 060480 - 44 89 07 Växelnummer
Slottsvägen 5A, Kalmar - visa på karta