Folktandvården Berga Centrum Kalmar

Kalmar

Här möts du av kompetent personal som erbjuder modern tandvård i fräscha, handikappvänliga lokaler. Till oss är alla välkomna oavsett ålder och vårdbehov. Vi har en lång erfarenhet av barntandvård och i samarbete med våra specialisttandläkare utför vi tandreglering, implantatbehandlingar och behandling av tandlossningssjukdomar.
Vi erbjuder Frisktandvård, fast pris på tandvård. Välkomna!
Klinikchef: Ulrika Dahl
Kliniksamordnare: Monica Åkerblom
Tandläkare: Dennis Andersson, Kerstin Bagge, Viktor Bäckström, Ulrika Dahl, Niclas Ljunggren, Lydia Robertsson
Tandhygienister: Tina Gerhardsson, Ulrika Gidmark, Maja Simeunovic, Anna Ståhlberg, Tandsköterskor: Eva Carlsson, Fredrik Christiansson, Susanne Fagergren, Marie Föhgner, Annette Gunnarsson, Josefine Lorentzon, Maria Lundgren, Eva Malmgren, Malin Persson, Veronica Stenvall och Monica Åkerblom

Rimsmedsvägen 15B, Kalmar - visa på karta
  • Måndag - Tisdag 07:10 - 18:50