Folktandvården Ljungbyholm

Kalmar

På Folktandvården Ljungbyholm erbjuder vi modern tandvård i fräscha lokaler. Vi försöker alltid utgå från dina behov och att du ska känna att du får ett gott bemötande. Till oss är alla välkomna oavsett ålder och vårdbehov och vi ordnar även så att hela familjen kan få en samordnad tid.
Vi har en bred kompetens inom många olika områden. Vi kan erbjuda tandvårdsrädda lustgasbehandling, vi har en lång erfarenhet av barntandvård och erbjuder protetik, kirurgi och implantat. Vårt fokus är alltid förebyggande vård där vi tillsammans arbetar för att du ska få en allt bättre munhälsa. Vi erbjuder Frisktandvård-fast pris på tandvård.

Klinikchef: Ann Lindberg
Kliniksamordnare: Ann Fehrm
Tandläkare: Elpida Fotiadi, Dinh Lac Nguyen, Ida Eriksson och Emmie Fingerhut
Tandhygienister: Jennie Törnblad, Emma Edström
Tandsköterskor: Ann Fehrm, Birgitta Bjärgrim, Therese Alvarsson, Lena Rudin, Camilla Jansén och Helen Östman

Tunnbindarevägen 4, Kalmar - visa på karta
Akutverksamhet, allmäntandvård, Pedodonti, Tandläkare