Folktandvården Smålandsgatan Kalmar

Kalmar

Vi ger dig professionell tandvård i fräscha lokaler mitt i centrala Kalmar. Hos oss får du ett gott bemötande av personal med bred kompetens. Lokalerna är handikappanpassade. Vi erbjuder Frisktandvård-fast pris på tandvård. Välkommen att ringa för mer information.

Klinikchef: Lena Stening
Kliniksamordnare: Nejra Hadzic
Tandläkare: Jonna Valtersson, Ewa Lukasik, Angelica Andersson, Sophie Bergfeldt, Samuel Nilsson. Hayat Kalcidou och Patricia Machado (föräldraledig)
Tandhygienister: Lena Stening, Hilda Eriksson, Rebecka Svensson, Eva Svensson . Blerta Gashi Bacaj (föräldraledig).
Tandsköterskor: Lisa Karen Johansson, Susanna Krusheim, Adam Henriksson, Annika Holmberg, Eivor Ronnerfalk, Lillemor Wallin, Irina Panait, Helena Karlsson, Evin Henningsson och Therese Johansson (föräldraledig)

Smålandsgatan 12, Kalmar - visa på karta
Akutverksamhet, allmäntandvård, Pedodonti, Tandläkare