Klinisk bettfysiologi Kalmar

Kalmar

Till oss kommer du för utredning och behandling vid smärta och funktionsnedsättning i mun, ansikte och käkar. Vanliga besvär är smärta kring käkled och käkmuskler, gap- och tuggsvårigheter, trött- och stelhetskänslor, huvudvärk, tandgnissling eller tandpressning.

Ämnesföreträdare och övertandläkare: Kerstin Wahlund
ST-tandläkare: Linda Forslund
Tandsköterskor: Jeanette Wernersson och Marie Roback
Stresspedagog: Yvonne Halling
Massageterapeut: Jeanette Wernersson

ANNONS. Doktor24 - Läkare i din mobil och dator

Fri rådgivning till rätt vård, dygnet runt!

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt.

Sök vård nu!

Telefon 0480 - 847 66 Växelnummer 0480 - 847 74
Lasarettsvägen 1,$Kalmar - visa på karta

Remiss från tandläkare eller läkare.

Bettfysiologi