Ljungbyholms hälsocentral

Om Ljungbyholms hälsocentral

Vi erbjuder dig hälso- och sjukvård av personal med bred kompetens och lång yrkeserfarenhet.

Vi ger dig nära och trygg vård, oavsett vart i livet du befinner dig. Vi sätter alltid dig som patient i centrum. Vi vill att du ska vara nöjd med ditt besök hos oss därför är kvalitet och gott bemötande viktigt för oss.

Välkommen till oss!

Verksamhetschef Tina Davidsson

Lista dig hos Ljungbyholms hälsocentral

Tunnbindarevägen 4, 388 30 Ljungbyholm - visa på karta
Astma, stödverksamhet, Diabetes, stödverksamhet, Distriktssköterskeverksamhet, Husläkare / vårdcentral, Livsstilsmottagning, primärvård, Psykolog

Ljungbyholms hälsocentral

4,9

17:12 - 27 jun, 2017 skrev:

Fantastiskt bemötande både via telefon och av personalen på plats. Det bästa jag har sett hittills.

19:34 - 10 maj, 2017

15:34 - 15 mar, 2017

18:00 - 08 dec, 2016 skrev:

Bra läkarkontakt som bryr sig om helheten. Tack