Lindsdals hälsocentral

Om Lindsdals hälsocentral

Vi erbjuder dig hälso- och sjukvård av personal med bred kompetens och lång yrkeserfarenhet. Vi ger dig nära och trygg vård oavsett vart i livet du befinner dig.

Hos oss arbetar läkare som är specialister i allmänmedicin, vi har också ST-läkare. Här finns distriktssköterskor och sjuksköterskor som har specialistkompetens inom astma/KOL, diabetes, livsstil och vaccination. Hos oss finns också en psykolog, undersköterskor och medicinska sekreterare

Du hittar oss mitt i Lindsdal. Det är enkelt att ta sig till oss via allmänna kommunikationer, i närheten finns parkeringsplatser och ett apotek.

Välkommen till oss!

Verksamhetschef Per Sundgren

Lista dig hos Lindsdals hälsocentral

Förlösavägen 4, 393 65 Kalmar - visa på karta
Astma, stödverksamhet, Diabetes, stödverksamhet, Distriktssköterskeverksamhet, Husläkare / vårdcentral, Hypertoni, stödverksamhet, Livsstilsmottagning, primärvård, Minnestörning, Psykolog