Barnmedicin habilitering och BUP Kalix sjukhus

Om Barnmedicin habilitering och BUP Kalix sjukhus

Sommaren 2019
Vi har stängt 1 juli - 4 augusti.

Under denna period hänvisas barnpsykiatriska akuta ärenden till en gemensam kustmottagning vid Sunderby sjukhus. Tfn dagtid 010-452 63 64. Kvällar och helger hänvisas i första hand till 1177 Vårdguiden.

Vi öppnar igen måndagen den 5 augusti - välkommen åter!

Barn- och ungdomsmottagningen (BUM) omfattar medicin, habilitering och psykiatri för barn och ungdomar 0-18 år. Här finns olika yrkesgrupper som hjälper dig oavsett vilka svårigheter du har. Vi ser till helheten och sätter dig som patient i centrum. Det betyder att du inte behöver skickas mellan olika specialiteter utan när du kommer till oss ser vi till vad som blir bäst för dig. Upptagningsområdet är Östra Norrbotten med kommunerna Kalix, Överkalix, Övertorneå och Haparanda.

Ej angivet
Kalix sjukhus, 952 82 KALIX - visa på karta